"Dejtfråga 1 : Har du chlamydiagener?"

Publicerat: 2010-11-06 | 10:34:24   

Fick ett mess häromdagen.
Egentligen,
varför ska man snoka vad ens pojkvän sysslar med om man ändå inte gör något åt det?
Det spelar ingen roll hur bra jag tycker om vissa människor.
Ibland uppstår det stora frågetecken i mitt huvud.

Igår jobbade jag 7-16. 

Sedan blev det fika med Tore. 
Mycket rar och trevlig prick =)



"Dejtfråga 1 : Har du chlamydiagener?"

Dock blev det lite kort.
Men ska man upp och jobba så ska man! 

När jag kom hem la jag mej och läste i min nya bok.
När det börjar mörkna ute finns det inget mysigare än med massa tända doftljus, en kopp tee och en bra bok.

Nu ska jag strax gå upp och äte frulle.
Jobb idag med.
Ska bli ytterst trevligt att entra jobbhelg vecka 2!

Shit nu börjar Arthur på barnkanalen!!!
"Hej vilken underbar dag det är
och man kan vara som man är
och ändå leva tillsammans"

En tecknad favvis.
Mvh barnslig haha ; )



Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0