Lite lenare

Publicerat: 2010-11-17 | 22:55:48   

Jag tycker det är viktigt att man gör allt för att huden ska ha en fin lyster, att den ska vara babymjuk och dofta gott.

Mitt lilla sätt är det här

    Först rakar jag benen, om det behövs. 


    Sedan peelar jag hela kroppen

  Efteråt smörjer inte in mej utan spraytanar mej och låter det sitta under natten. 

Dagen därpå lägger jag mej i ett bad tillsammans med ett par matskedar natusan babyoil i.
 

När jag torkat mej smörjer jag in mej med en väldoftande bodybutter.



Klart!
Jag lovar efter en sådann hudkur är du oemotståndligt mjuk och doftar ljuvligt =)

Just denna "hudkuren" gör jag 1 till 2 gånger i veckan.
Plus att jag smörjer in mej med bodybutter varje morgon och kväll.




Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0