Andras fina pojkvänner

Publicerat: 2010-10-14 | 02:05:43   
Jag tycker verkligen det är skoj med par. Par man kan hitta på saker med.

Min syster har en fantastisk pojkvän som jag tycker kanonbra om. Han är rolig och jätte fin.
Han ger Empa massa kärleksenergi och hon är lycklig.
Vi åker på våran första parhäste semester snart.
Woooheeeejeeee!

Louise har också träffat sin Johan som får bägge tummarna upp. En härlig, omtänksam och rolig kille. Som jag tyckte om från första stund.
Bra betyg.

Lovis har sin urgulliga Stefan som gör henne lyckligare än någonsin.
Han finns verkligen där och har redan hjälpt henne genom mycket.

Jag är så glad att dom finns. Andras fina pojkvänner.
Kärleken gör en lycklig och jag blir lycklig av att se den lyckan hos mina nära.
Samma lycka jag själv fått för den är fantastisk.
Ninna.

Det känns som det blir mycket parlekar nu i vinter.
Och det börjar redan på tisdag hemma hos oss.
Tre par.
God mat, gott vin och god efterrätt.
Kommer bli mysigt.

 

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0