Dagen idag började med de sjukaste smärtorna någonsin.

Publicerat: 2010-10-22 | 21:46:38   
Min mage vred sej ut och in. Och jag skrekgrät i timmar.
Stackars baby. Han blev helt förskräckt och visste inte vad han skulle ta sej till.

Trodde jag kunde lösa allt med två fingrar i halsen. Men det gjorde det hela ännu värre.
Efter sjukskrivning, värmevatten grej och ett par timmars sömn mådde jag plötsligt prima.
Så nu är jag bitter över att jag blir tvungen att betala en karensfitt dag.
Tänka sej hur fort man glömmer smärta.



Men som min visa vän sa. Hälsan går före, ALLTID.
Helt rätt. Tills lönen kommer in på kontot haha.

Gick en promenix ner till stan och träffade Linda tidigare idag. Mysigt att träffa henne.
Köpte mej en ny tischa =)

Sedan har jag bara slappat resten av dagen.

LillisLove.

Vill avsluta med.
Faan vad bra Tokio Hotel är!


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0