En vändning i mitt liv?

Publicerat: 2010-10-23 | 10:41:11   
Eller en fetting spark framåt?

Ja än vändning behöver jag nog inte. Jag är ganska nöjd med livet. Vafall i vissa frågor.
Andra kräks jag på haha.

Men jag tror jag har hittat den där feta sparken jag behöver. Något utvecklande. Något som får mej på andra tankar.
Det är nice.
Efter att ha googlat lite på nätet fick jag plötsligt ny motivation. Jag hoppas bara den inte tar bort fokus på annat. 100% i allt, även det som inte är lika roligt.
VIKTIGT!

Idag jobbar jag kvällen.
Känns tungt men det är alltid trevligt när man väl tagit sej dit.
En ny personal har kommit in. Det känns friskt =)

Men innan det ska jag köpa mej ett nytt sunstick till läpparna.

Bästa!

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0