Varma härliga dag

Publicerat: 2010-09-01 | 21:03:28   
Jag har verkligen träffat en sådann gullig vän.
Liten och skiten som mej själv hihi och himlans rar =)
Madelene!
Förmiddagen har jag spenderat med denna underbara tjej. Vi har gått i affärer, ätit wookade nudlar vid vattnet och njutit i solen med en is chai. Mums filibaba!
Tack för maten Taska!

Sedan när jag kom hem gick jag förbi Linda hos våran frisör Linda haha ; )
Korthårig och skitsnygg. Passar henne massa bra, min fining.

När vi kom hem satt Louise och väntade på oss på balkongen =)

Tack mina fina vänner som alltid kommer och finns där när jag behöver er som mest.
Visst är jag lyckligt lottad!!
Älskar er oerhört mycket!

Louise och jag kom precis hem från bion.



Louise utanför "kungen".

Toy Story 3.
Massa skratt, snyft och gråt.
Jag är så blödig haha.  



Men filmen var kanon och jag längtar tills nästa animerade film.
"DUMMA MEJ"
Den filmen SKA jag se med Linda och Louise.
Såg nämligen den på bioreklamen och upptäckte då att både Linda, Louise och jag finns med i den filmen haha =)

Kan ni hitta oss?



 

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0