Fucking Friday

Publicerat: 2011-02-05 | 11:16:17   
Ljuvliga morgon!
Jajamensan =)

Idag är det treorna så går på att. Och jag ser riktigt fram emot det.
Hela dagen idag och halva imon.
Jag vet att dagarna kommer att fyllas med massa garv och sjuka skämt och erkännande.

Igår var jag och fika med Eureka. Ytterst trevligt. Gott käk och trevligt sälle.
Inte kan det bli bättre fika va?

Åkte senare iväg till IKEA och handlade nytt soffbord.
Tvbänken var för tung att bära så den köpes imon tillsammans med Ninna.

När jag kom hem skulle jag egentligen träffa Jenny. Men varken hon eller jag orkade ta oss till varann. Så kan det va ibland. Tur att bägge kände detsamma =)
Ska försöka träffa henne en snabbis imon ist.

Oväntat besök av Linda. LOVE.
Har fått två fantastiska oväntade besök av henne denna veckan. Ytterst mysigt med sådanna. Någon timmes slapp med henne. Tills chokladen var slut. Då var hon tydligen tvungen att gå haha ; )

Ninna kom hem tidigt så kvällen avslutades med massa ninnagos.

En kanon bra fredag helt enkelt.

Beställt en nytt foto till vardagsrummet.
Inte så oväntat, men den är på LillNinna.




Kommentarer
Postat av: Juliusanneli

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,

2011-07-28 @ 12:01:15
URL: http://juliusanneli.blogfuture.com
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0