Jacobsson VS Jonsson

Publicerat: 2011-02-19 | 19:31:50   

Halva dagen idag har spenderats med Ems.
Timmarna sprang iväg och vi var kvar till stängning.
Och timmarna spenderades på ethels mitt favvo cafe. Kanon god mat och dryck och urgullig personal. Och inredningen är helt i min smak =)



Åt en kanongod varm mackis med chevreost, fikonmarmelad och ruccola.
Min smak, verkligen!! =)

Emma och jag hade verkligen så massa att ta igen. Och konstigt nog kändes det inte som vi vart ifrån varann så massa. Ibland funderar vi bägge på varför vi inte lägger ner mer tid på varann. Speciellt när vi har så mycket förflutet. Vi har gjort varandras ungdom. Helt klart. Och jag ångrar inte någonting jag gjort med henne. Och då har vi gjort de sjukaste ever!!!
Haha!
Emma är både lätt och rolig att skratta med.
Speciellt med vårat härliga bibliotek.

Tack för idag. Fina vän.

jamen här är vi ju



Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0