Pump it

Publicerat: 2011-02-24 | 19:56:06   

Idag har jag kämpat på som bara den. Först massa pump på gymmet med min sjukgymnast sedan balansträning på bollen och avslut med yoga. Känns skönt att ha gått igenom kroppen.
Och vilken befrielse det är att kunna springa till gymmet igen. Dock får jag bara gå en gång i veckan med löjligt låga vikter men det är alltid något vafall. Jag måste börja någonstanns. Vill ju verkligen inte gå på det för hårt i början så jag sitter där i skiten igen.

Efter gymmet åkte jag och handlade mej en boll, vikter och yogamatta. Eftersom jag har vissa övningar jag måste repetera flera gånger om dagen så var det behövliga köp =)



Har sprayat mej med lite färg och skimmer också. Behöver känna mej lite sommarfräsch. Har inte fuskat på hela vintern. Så det var änna dags ; )

Om en timma ska jag till jobbet. Natten är sjuk så jag fick hoppa in. Vilket resulterar i att jag är ledig imon vilket är superskönt.

Nu ska jag mysa med min baby en stund innan avgång till jobbet.



Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0