Idag soliga dag

Publicerat: 2011-01-27 | 13:39:15   
Idag har jag haft en städ och handla dag.

Imon blir det till och slå klackarna i tacket, på golvet och överallt.
Så skumpaglas, nya ljus, dricka och smink har inhandlats.
Imon blir det svinaröj!

Har även handlat 1 års presenter till årets första barnkalas.
Baby och jag är bjudna till Jacksson med familj.



Ny inslagna presenter - älskar pappret.

Tycker ni det är lika kul att slå in presenter som jag?

Solen står högt på himlen, vilket är fantastiskt.
Så efter jag är färdig med städ och disk ska jag gå ut på en härlig promenix. Längtat efter att få ta på mej mina easytone och gå en rask prommis.

Ikväll är det jobba sent.
Ha en solig dag =)

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0