Både ledsamt och spännande.

Publicerat: 2011-03-16 | 18:22:25   

Ännu en kanondag. Dock inte lika varm som igår tycker jag.
Men det var sol vafall vilket är helt fantastiskt =)

Dagen började idag med en mysig frulle tillsammans med Ninna.



Sedan har jag varit på möte. Vårat sista möte med chefen. Och vårat första minut med våran nya chef. Alltså både ledsamt och spännande.

Efter mötet åkte jag och mötte upp min älskade pappa för lite ärenden.
Mysigt att få lite pappakramar och pappakärlek.
Han är bäst och den bästa pappabästisen man kan ha.
LOVE!

Nu ska jag snart kommer på gårdagens avsnitt av Store Bror!


Kommentarer
Postat av: Lovis

Fina kopparna <3

2011-03-17 @ 08:57:06
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0